۱۴۰۰ آذر ۲۹, دوشنبه

سنندج؛ تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت آرام مرادیان


 

 آرام مرادیان، شهروند بازداشتی اهل روستای “تنگسیر” از توابع شهرستان سنندج، کماکان در بازداشت و بی خبری به سر می برد. وی در تاریخ ۲۳ آبان ماه پس از حضور در دادگاه انقلاب سنندج بازداشت شده بود.

به گزارش خبرگزاری از کردپا، آرام مرادیان، شهروند بازداشتی اهل روستای “تنگسیر” از توابع شهرستان سنندج، کماکان در بازداشت و بی خبری به سر می برد.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: “این شهروند پس از بازداشت مجدد توسط نیروهای امنیتی، تنها دو بار با خانواده‌اش تماس تلفنی داشته و از دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده محروم است”.

آرام مرادیان پیشتر در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه، پس از حضور در دادگاه انقلاب سنندج بازداشت شد.

به گفته یک منبع مطلع، این شهروند با صدور قرار بازداشت موقت قاضی دادگاه بازداشت شده است. آقای مرادیان برای برگزاری جلسه محاکمه به دادگاه انقلاب سنندج احضار شده بود.

آرام مرادیان، پیش از این در تاریخ ۷ اردیبهشت‌ ماه، به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف نظام توسط نیروهای امنیتی در سنندج بازداشت شد. این شهروند بدون ارائه حکم قضایی بازداشت و جهت بازجویی به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج و سپس به زندان سنندج منتقل شده بود.

آقای مرادیان نهایتا در تاریخ ۱۱ مهرماه امسال، با تودیع قرار وثیقه ۵٠٠ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان سنندج آزاد شده بود.

آرام مرادیان شهروند اهل روستای “تنگیسر” از توابع شهرستان سنندج است.